test banner
Klantenservice

Het team van Barrel Atelier staat graag voor je klaar!
Per e-mail: [email protected]
Per telefoon: +31 (0)38 3760185 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 16.30 uur)

 

FAQ / antwoord op veel gestelde vragen:

1 Contact en openingstijden
1.1 Hoe is Barrel Atelier bereikbaar?

Het team van Barrel Atelier staat graag voor je klaar!
Per e-mail: [email protected]
Per telefoon: +31 (0)38 3760185 (Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 16.30 uur)

 

1.2 Wanneer zijn wij geopend voor bezoek?

Wil je ons komen bezoeken? Kom dan langs in onze ruime showroom en laat je verrassen door ons prachtige assortiment. 

 

Ons adres is:
Prins Mauritslaan 5
8091 AJ  WEZEP

Onze openingstijden zijn: op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 8:00 - 16:30 uur

 

2 Leveringen en afhalen
2.1 Wanneer kan ik afhalen in Wezep?

Afhalen in Wezep kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 8:00 tot 16:30 uur. Indien je online besteld hebt, krijg je de dag voordat je kunt afhalen een bericht gestuurd. 

 

Ons afhaal adres is:
Prins Mauritslaan 5
8091 AJ  WEZEP

2.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je krijgt 1 dag voor levering een bericht dat je handgemaakte artikel geleverd gaat worden resp. klaar staat om afgehaald te worden.

 

Onze producten worden nadat de bestelling ontvangen is door vakmensen met de hand gemaakt. Wij gaan voor kwaliteit en dat kost ook tijd. Zodat u een prachtig artikel krijgt. 

 

Voor onze standaard artikelen (vaten, regentonnen, kuipen) hanteren we een levertermijn van 5 werkdagen. In het hoogseizoen (april-juni) is dit voor diverse artikelen wat langer (5-10 werkdagen). Voor onze speciale artikelen (wijnvat-meubels, lampen enz.) wordt de levertermijn in onderling overleg afgestemd.

 

 

3 Garantie
3.1 Welke garantie mag je verwachten op onze artikelen?

Wanneer je een bestelling plaatst bij Barrel Atelier mag je ervan uit dat het product in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren functioneert. Barrel Atelier hanteert een garantietermijn van 1 jaar, welke ingaat op de datum van aankoop.

Wat houdt de garantie in:

• je krijgt garantie op het door jou bestelde product van 1 jaar;
• het betreffende product is aangeschaft bij Barrel Atelier;
• de garantie gaat in vanaf de datum van aankoop;
• afhankelijk van het artikel heb je het recht op vervanging, kosteloze reparatie of terugbetaling;
• retourkosten van het betreffende product neemt Barrel Atelier voor haar rekening;
• deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt.

 

3.2 Wat valt niet onder onze garantie?

Wanneer garantie NIET van toepassing is:

• de slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd;
• er aanpassingen aan het product zijn gedaan;
• schade aan het product is ontstaan door onjuist gebruik, opzet of nalatig onderhoud;
• wanneer gebreken of defecten reeds bekend zijn op het moment van aanschaf of wanneer je het product ontvangt (indien dit het geval is, dan verzoeken we je direct contact op te nemen met de klantenservice, uiterlijk binnen 14 dagen).

3.3 Toch niet tevreden?

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!

Wij handelen klachten als volgt af:

  1. Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze reactie.
  2. We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.
  3. We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
  4. Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
  5. Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen.


Meld je klacht per post, telefoon of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen), of via het contactformulier hiernaast.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Barrel Atelier bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »