test banner
Klantenservice - Contact - Garantie

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Het team van Barrel Atelier staat graag voor je klaar!

Per e-mail: info@barrelatelier.nl
Per telefoon: +31 (0)88-787 77 70

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

 

Bedrijfsinfo

Barrel Atelier B.V.

Leemansstraat 15
4251 LD Werkendam
Nederland

KvK-nummer: 65894901
BTW-nummer: NL 856307531B01
Rekeningnummer: NL 24 RABO 0357021509
SWIFT/BIC: RABONL2U

Garantie

Wanneer je een bestelling plaatst bij Barrel Atelier mag je ervan uit dat het product in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren functioneert.

Barrel Atelier B.V. hanteert een garantietermijn van 5 jaar, welke ingaat op de datum van aankoop.

Garantie bij Barrel Atelier B.V.

• je krijgt garantie op het door jou bestelde product van 5 jaar;
• het betreffende product is aangeschaft bij Barrel Atelier B.V.;
• de garantie gaat in vanaf de datum van aankoop;
• afhankelijk van het artikel heb je het recht op vervanging, kosteloze reparatie of terugbetaling;
• retourkosten van het betreffende product neemt Barrel Atelier B.V. voor haar rekening;
• deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt.

Wanneer garantie NIET van toepassing is:

• de slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd;
• er aanpassingen aan het product zijn gedaan;
• schade aan het product is ontstaan door onjuist gebruik, opzet of nalatig onderhoud;
• wanneer gebreken of defecten reeds bekend zijn op het moment van aanschaf of wanneer je het product ontvangt (indien dit het geval is, dan verzoeken we je direct contact op te nemen met de klantenservice, uiterlijk binnen 14 dagen).

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!

En, hoe nu verder?

  1. Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze reactie.
  2. We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.
  3. We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
  4. Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
  5. Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen.


Meld je klacht per post, telefoon of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen), of via het contactformulier hiernaast.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Barrel Atelier bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »